2017年10月7日 星期六

燕槍穗高連走(零)

零晨機到羽田,即刻轉車去新宿,如果跑快尐應該可以趕到早一班車,不過算啦,第一日到左都係買GAS同乾糧,有時間就遊下附近景點.

坐車啱啱好仲有日出可以睇


6:35有班車,不過衝唔到.

最伏係買GAS,因為冇得係香港帶過去,但落地又晨早流流冇得買,只好到左先買,穗高站出名坐車去燕岳登山口,但唔代表一定有行山用品舖.出發前係網到揾到間,點知佢已經搬左舖,仲搬到鬼咁遠,6km以外.我走去車站既資訊中心問有冇得買GAS或邊到有得買,最後又揾到間,果度尐人好熱心幫我打埋電話去諗住幫我問,但係冇人應,好啦,我行去啦,2km左右吧,最後見門口話星期四休同不定休,咁啱第一日係星期四.

搬左舖

不定休,呢個絕對無敵orz

好彩我都仲有朋友幫到忙,揾到係過一兩個車站附近有間montbell舖,應該有得買gas.反正去果頭,車站附近又有得租單車,仲可以係單車舖放低個背囊,放LOCKER都要500羊啦,可以順便遊下附近風景,200羊一個鐘,踏車抵啦.

嘩,好大間,入面乜都有得買.

即刻買罐250GAS

仲見有即沖飯.

山長水遠就係為罐氣.

買左GAS之後順便去埋睇山葵農場,有軟雪糕食(成個旅行食左五次軟雪糕XD),有免費水任飲.有得影下水草同水車,遊左陣就踏返去還車.








上午經過一次,但好似冇人,咁我都冇約實幾點會到,冇人都好正常,下午再去就有人開門,可以放低個背囊,間Guest House主人唔係好識英文,唔緊要,我都唔係好識,佢用mac book開google 翻譯,入日文出英文,講下東南西北,之後我就去行超市同食晚餐,佢就去種香草.買左堆糧草,洗個白白,問左第二朝好早出門要點攪,咁就瞓啦.

晚餐亂點左個鐵火丼,山葵好味,魚生就...

瞓前執行李



沒有留言:

張貼留言