2019年10月25日 星期五

能高安東軍

今次係帶多左野過去揹上山,但係山到揹少尐.上次要揹營加公家水,今次揹營就得,咁多日都可以到地先攞水,仲要係活水,十個清,仲係帶隊去攞,比個水袋佢就得,比上次'炭'得多.上次有揹20KG以上,今次得16KG,比較起泥輕鬆得多.


0K

去天池山莊可以騎電單車,有人幫手'送貨',當然要錢$v$







第一日行到天池山莊,大文大路,冇難度,當然中伏故事既發展多數都係開頭正正常常......跟住有尐唔正常係好正常的說XD.天池山莊係新起,入面都真係好大,唔係以前瞓果種兩層床,而係一個個房,樓低鬼咁高果種,開P都得.

第二日尐路就開始密,係明明有人行,但尐草生到遮曬條路唔撥開就睇唔到,台灣人好似好習慣行呢種路,佢地好似唔使睇咁照行,我就步步都要撥下草先安心,行到我都覺得煩.













係營地遇到另一個香港人既

去到營地算早,兩三點左右,之後越來越多人,見到個人用隻貴野,台灣見比較貴既營多數係MSR,有時BA,TRAPTENT真係少見,連香港都唔多見有人用,走過去八下,用極唔入流既國語交流,講左幾句團友就就叫話佢係我同鄉,即係都係香港人XD,係得香港人先聽唔出尐國語有唔同,最後轉返廣東話講,佢跟另一團台中行山隊,形式有尐唔同,營糧水都係自己解決,當然便宜尐,雖然知到平尐,但諗到餐餐都食即沖飯杯麵,感覺就太差,三餸一湯,加真米飯,個差價我覺得值呀.我參加果間可以揍夠三個人揹個輕尐既靚營就更好.

第三四五日都有日出睇,不過朝早一條友收營個感覺就唔多好,仲要揹住個濕營Orz.第三日全日都係咁向上爬,爬極都有,不過可以慢慢爬,成日等前面爬上去,再等後面一齊休.







第四日有最出名既斷崖,睇就好似危,實際有曬繩帶隊唔會比你自己爬落去,差唔多想捉住我隻腳咁落去.比較攪笑既係落去果陣要掛D扣,個扣扣係邊呢?唔係用條帶綁個人再扣條帶,係個人揹好個背囊,個D扣扣係背囊到,個背囊條帶夠唔夠力拉起70KG以上呢😏,真係唔知,背囊個扣夠唔夠力綁住個人呢,這個就真係好伏啦XD.BTW全隊都係有帶D扣加扁帶,但全都冇用過.





呢段好似大東山XD





今次呢隊有個真係好勁,後生靚仔好力行得快又肯幫人,我揹16KG佢揹26KG佢都行得快過我.下午近營地放人衝,一個帶隊,果個靚仔,一個女,加埋我,三個衝左兩個幾鐘,後面差一個鐘先到.個女既行密林好快,上山同我都差唔多,揹既可能重過我尐,咁多次台灣登山團之中最行得既女將.個靚仔仲勁,可以跟住帶隊速度上山,佢應該係咁多次台灣登山團之中最行得既團友.可惜同我同營既,一個大叔新手,想幫但幫唔到,一個就大叔自私精,爆佢都費事.


第五日朝早上安東軍,好多人,有團有人完成百岳,比佢霸左個山頂牌成幾個字,成村人排隊影相,第一次見證原來完成百岳果下真係大L曬,明明我影緊都可以叫我讓開,好似我阻住佢地咁.之後就瘋狂落山,落完再玩落澗,呢次真係夠多原化,我對鞋要過澗先發現穿左洞,唔想入水又唔想換拖鞋,成日要自己再揾位過澗.




曬營係中午大休指定動作

抱抱大樹



第六日係更多既過澗,更大水,個個都要換拖鞋,不過好快就有人比水沖走左拖鞋,唔止一個.開始時帶隊都仲叫人過完澗換返行山鞋行,但換左陣都要過,換拖鞋,換鞋仲慢過我着拖鞋行,最後個個都唔換,拖鞋行碎石路就算,直到真係上返山路.







最後係澳萬大出返去,冇人會捉你收返入場費(強國會).之後行返一個鐘左右出返去停車場,有冰凍沙士啤酒生果,個個都換拖鞋吹水等尾隊.上車返上山前既旅館洗白白,係附近食午餐,再坐五個鐘車返台北.




原本六日縱走加前一日集合即七日,我就買左七日機票,點知係唔得既,縱走行程係唔會準時完成,唔會準時完成,唔會準時完成,行程寫七點半返到台北,咁我就買左近十點既機票,最後係9點半先返到台北,當然,第二日同團友講起已經比人叫我改機票,最後都改左第二朝早機(攰死,返到香港返屋企開工直落).

今次天氣一流,景又靚,揹得輕唔算特別攰,麻煩位唔多,最煩係撥草同過澗時換鞋,過澗反而冇乜大問題,團友就兩極化,好勁同好流既都有,肯L定同團有人未起過營.有個第一次用GAS爐,摟返個爐出泥果時會有尐漏氣,問人係咪唔可以摟開要用到冇氣為止,我心諗冇理由,除非刺穿式氣罐,正常唔會係到出現啦,肯定唔會唔可以摟開啦,妖,係我諗緊國語點講好果陣有人答係呀,一摟開就會漏曬尐氣唔摟得開架,CLS,咁都答得出,頂唔順,即刻走去攞個爐摟開比佢睇,都係果句,爆佢都費事.





2019年10月19日 星期六

能高安東軍前

人有墮生,我呢尐懶人一懶就真係懶到低,所以久唔久要刺激一下,好似人地就死要CPR按幾下先得.報左個十公里,報埋個渣馬,見到宣傳E-mail,mail台灣能高安東軍成團有位,又去報.

好而冇旭,熱身走左去練負重,有個星期係彩虹出發行去西貢露營,本來諗住露完一晚行返彩虹,但係揹咁重行一個人行好悶,頂唔順就坐巴士走左人.

北潭坳營地真係冇乜人,好多昆蟲,仲有大蜈蚣,帶左拖鞋都唔敢換.夜晚有野豬係附企行來行去,開始都熱,好彩半夜涼返,都幾好風,好好瞓.


麥四逆走






下午雞公


北潭坳營地真係冇乜人


之後仲有比隊長捉左去行大嶼山同香港島,佢尐比賽試路.大嶼山鳳徑改路避左二澳,但條路勁少人行,尐草密到見唔到腳,仲要見到蛇,夜晚行就真係CLS,一定仆咁幾個.香港島果日就唔上得多,行下跑下,都好耐冇行咁長,由朝行到晚,仲要全停黨鐵加過海巴士唔去九龍,最後坐巴士過海再行返屋企,成日加加埋埋都有50K.

好似有練過又好似冇練到尐乜咁就出發去台灣.睇返原來上次無名甘薯有C+,今次全C,雖然日子多尐,但應該易尐.


2019年7月31日 星期三

菲林

話說要清雜物,尐野收收埋埋,好似尐松鼠咁自己收埋左但又唔記得.

堀返尐菲林出泥,查返個BLOG,原來有尐過左六年:

亦有尐放左好耐先用既,估唔到曬出泥都仲係唔錯.




今年富士加左兩次價,一筒幾錢都冇問,問左都係傷心(傷河包),曬相加Scan一筒120要90蚊,一筒120富士正片60左右,即係玩一筒就150蚊起,唉$_$


好忙但又好懶

四月之後就停左寫BLOG,主要係因為有事忙同懶,五月有跟K先生去玩爆林餵蚊做Mission,不過懶冇寫到,之後就開始比人鵝要做野.

Mission途中美境(餵蚊)

六月就忙,山都冇行,全路跑,有時跑廿零K就收工,個腩開始大.六月尾有玩環島,叫埋隊長一齊玩,隊長口水多過茶,比人話,一氣之下就Chur人跑,好快就Chur到成隊散曬,隊頭唔見隊尾,無眼睇,由佢Chur,我食花生,係後面慢慢跑,最後佢攪到成團人散開唔知幾多節,唔知幾多人一半未夠就比佢攪到爆左.赤柱之後反而慢行,佢冇帶煩士林,磨到下面痛,攪到跑唔到XD,過埋海洋公園就閃人,又得返我一個.之後追返尐人,好多人都關心佢去左邊.


開始有31度,下午有雨涼好多.

呢條路終於開通,但又唔可以通曬,中途要爬下欄先得,但直線唔使過馬路,爽好多.

七月一就照舊玩雙尖雙咀,有陰天一陣,跟人行左新路,係錦上路曬少左,上完大帽之後又有人帶路係金山果頭左穿右插,落返平路係美孚都仲有尐力跑,最後都冇超時完成,算好彩.




而家七月尾總算攪掂得七七八八,可以開始修下個腩XD

清理雜物揾到好多以前收收埋埋既野:

第一屆大嶼50


第一屆大嶼100

話說今日又手殘去左報名2020大嶼100 = ="