2013年10月20日 星期日

運動膠布

上次行完20+5後,奏個仔返學時,連續兩日個仔扭抱,抱了兩日後就出事,腳板底又痛痛地,之後幾日都慢動作,行快步都不敢.

星期六零運動在屋企呆,預備星期五行通兩晚頂,星期日去旺角買運動膠布,二樓樓上舖,90蚊9 折,比y拍賣還要平,回家試用,出門行了一陣,好像没有什麼用,可能當日才發揮到表現.

足底筋膜炎貼法

今日收拾定部份比賽用品.看天文台,今年天氣不錯,希望到時雙腳都正正常常,兩次日出是必然,希望没有兩次日落,如果三次用頭燈,就太悲慘啦.


2013年10月16日 星期三

試20+5k

三連假最後一日覺得雙腳冇事就再去試長些,仲要着所羅門,先着厚篾,諗住保護會好些,但所羅門比較窄,有時打橫行上斜會夾腳邊位,南涌出發過了八仙就覺得有些痛,但除鞋摸又冇痛,最後過埋九龍坑就大休,約四小時廿k,跟之前夏天未好傷時差不多速度.

之後又行五k到就上鉛礦坳時換蔑,但已經太遲,行起來已經覺得痛,心想慢慢行,但又遇到朋友下山去大埔食下午茶,又乘機走人.

今日腳板底側已經没事,反而條筋有點緊,按又没有痛,慢慢來,休息多日再試.下次放工試青公,跑廿k,再休息,星期日換返美津龍又試南涌.

今日正好十日倒數.

2013年10月7日 星期一

返到家鄉?

隻腳傷左三個月有多,真係三月零八日,之前以為就好就好,都係未好,望見家鄉好耐都未返到,今次又買新鞋又轉腳法,好似真係返到家鄉啦,朝早返工跑快幾步都冇事.

而家全腳跟落地,新鞋備震好,腳跟落地不太狠不太大步都不是問題,已經一星期不覺得傷腳,之前一直都是快些就緊,再快就痛.今次快左都冇痛,幾日都正常就試跑十k,終於跑完都冇腳痛,雖然仍然好慢加會小腌痛,受傷那邊腳板底有些特別熱之外,没冇好緊的感覺,實在太感動.

休息一日後,今日終於有機會同隊友再操山,只行一二段,太古去大潭,約十二k
有上有落,比上次有傷慢行快一倍,兩個鐘十幾分鐘行完,如果比賽當日有這個速度應該算得上十分快.

三日連假,還有明天後天,明日醒來如果隻腳感覺良好可能會試慢行長途,過夜更好.

2013年10月1日 星期二

又跑...又緊

兩個星期前話不再有針吉,上星期買新鞋,試兩次短短的約5到6K,無事,再試跑街,試個12K,又故態復萌,5,6K左右又緊,不過比之前好好多,不會有針吉,但緊的感覺不利跑,再跑就會痛,再痛就會吉,以防萬一,又行下跑下回家,12K跑了個半鐘.

又休兩日,没有針吉,但還是覺得緊,按下去會痛,雖然可以行,跑幾步都没有問題,但快同長都是不用想.減速,再輕步,再減少腳板屈曲,遲些再試,希望可以跑長些.值得恩惠的是之前跑到痛要休一星期以上,現在跑到痛休兩日就回復好似正常又再試腳.

當然最好是點跑都唔會痛,有心有力但又痛住跑的感覺實在太差.

2013年9月21日 星期六

Adidas Boost

兩個月之前買左對所羅門,今時今日係着軟左,理論上備震無問題,問題在我的腳,Ultra2又好似窄身些,雙腳迫住,總之就係唔傷都無事,傷左就着得唔多舒服.跑鞋就只有美津濃RIDER 15,上年12月買,都仲着得,只係備震不可以求多.

總之着極都冇對着得我合心水,最後就心思思又買鞋,原本想買Tarther,但係自己去按過對BOOST隻料真係彈過魚蛋,試着後就乖乖比錢.

比RIDER15買大半個碼,鞋頭有彈性貼腳面,買左第二日試跑,隻腳都仲有尐尐尐唔順暢的感覺,係因為我未百分百康復,唔關雙鞋事,對比RIDER同Ultra2,感覺十分明顯不同.

運動加只有兩款可選,最貴最輕那款没有,之前去過一般運動舖都没有boost賣,Adidas 專門店有齊,但没有折,最後買中價既energy boost.

第一次試鞋行出街,鞋底已經變色,energy boost的BOOST最厚,但腳跟位中間没有再加一層鞋底,出街一次已經發現有一個小崩塌,如果碎石路,可能會塌一大堆,想買些鞋底貼希望有幫助.

着這對新鞋去運動場跑了4km,没有即場不適,第二日亦没有事,隻腳真是康復在望,近期都會着這對鞋跑短途,之後才混合着Ultra2同RIDER 15.

2013年9月13日 星期五

跑得啦,但係......

真係好呆,呆在平地的日子還真難過,陰天好風時,山友都在山路上飛奔,晴空萬里時山友都影藍天白雲,只有我呆在家中或是同老婆行街去老鼠公園,雖然開心,但就是欠了點安多酚.

轉眼又呆了半個月,之前以為行路没有針吉已經是望見家鄉,那知現實還有一段距離.行是没有事,但距離長一點,付重多一點,行快一點就會很快有酸痛的感覺,不想再傷就乖乖的停下休息,第二日醒來就没事,不斷重複,酸痛休息酸痛休息,現在已經可以跑一段距離,就是短一點,我估1km左右吧,現在是適量復健 (Optimal Loading)時期,很想跑10k,或者上山跑,但怕Over Loading,得不償失,我十月要行的是156km呢.

浸熱水,按摩,拉筋都有,再食葡萄糖胺,盡人事吧.

2013年8月26日 星期一

休極都未跑得

之前明明可以跑下三十幾k,休息幾日後跑個半馬,又痛過,隻腳板底條筋好似豆腐那樣易爛開,之後已經去到什麼都不碰的地步,不跑不走不轆不拉筋,除了一般偏慢的步速返工放工外,家中每步都小心翼翼,休了十天都有,放工行快幾步就覺得緊,對自己隻腳除了火大外就是超火大,隊友訓練加速加長,自己就行多步都怕受傷,之前操練都白費心機,平時可以去跑步的時間就會心情超差,只有兩個月時間,希望隻腳生性尐啦.

星期日去香港島慢行頭兩段,上上落落,樓梯級連綿,還有大上斜,行下休下,人唔攰,只有腳板攰,行完冇痛,最少冇之前針吉的感覺,回家還可同個仔去行街.

今日返工隻腳仲緊過星期日,真係化學過豆腐渣,但係按落去都冇針吉,希望只係肌肉酸痛.