2013年7月4日 星期四

防水風褸(後話)

禁運終於到手,應該十分高興,但貨未到手,個價已經減一成,因為我買的那個購物網竟然係在落單後半個月就由八折改做七折,實在太傷我心,差了百幾元,夠我食餐好又或者比跑步比賽報名費.

我買的是marmotSuper Mica Jacket,有super的分别是比較耐用同比較重,重多約五十g,但防水接位比較好(佢話),腰和肩都有耐磨料,希望真的有作用.這件手感算軟熟,以前那件比較硬,還未試過可以壓縮到幾細,應該不比以前那件大,但一定比防風那件大.第一次着時腋下那拉鏈有點頂住,轉少少位置便没有問題,試拉開拉鏈,順手一拉就得,比賽可能會開着跑,未知會唔會有其他問題.

我上圍36吸氣約38,中碼偏鬆,但跑山比較大動作,我怕如果選細碼舉高伸直手會縮上去,玩要四腳爬爬的比賽(如大嶼100)就會唔就手.

近期都未用得着,夏天總有機會,試完再寫用後報告.


沒有留言:

張貼留言