2013年7月7日 星期日

操山老友:筋莫炎

今個星期本來係想同隊友跟隊行衛徑,可惜腳板痛,星期五還是好轉中,可能做掌上壓時屈腳指不小心拉到又傷過,星期六同老婆行街時就痛到要慢慢行,一步一痛,星期日就這樣子泡湯了.

出不到山的日子可以做什麼呢,主要就是養傷,但我好到七成時就會去試下行快幾步,結果又傷過,有時真是不小心,例如今次.其次就是練其他位,長跑網上介紹的七分鐘運動,我練其中幾個,無影凳,掌上壓同撐體,無影凳練四頭肌,上山落山都有幫助,掌上壓同撐體有助跑跳平衡,減少跑山跌倒受傷機會,亦減少消弭,但不會固意練老鼠仔,太多肌肉會增加消弭.

以前都因為筋莫炎看醫生,最後得到的是一支冬青膏,最後開都没有開.之前我遇這種情況我都會暫停行山,休腳休成個月,但今次没有那麼多時間,只好用藥,最易買到又好似有作用的外用消炎藥就是下面那個:
如果有朋友話我知更好的消炎藥,到時再分享.

沒有留言:

張貼留言