2015年3月8日 星期日

深井連走

上星期日報名UTMF,其實唔使果日都得,係我心急,中午報名,上午就去玩Ingress,上三支香頂清一下卜土,再走返到馬路拉個三角形,有得走下又有得玩,一舉兩得.

九月先比賽,三月應要開始操練,但又唔可以過急,所以都係慢慢來,一日廿幾km,仲要好多係平路,落多過上.星期六青衣跑去深井(約10km),乞夠左卜土轉左綠色就回頭坐車出荃灣西,再坐車上荃錦坳,行上少少又乞幾個卜土,轉色再拉線去深井,之後就落甲龍林徑,向河背水塘走下行下,到CF第三隻角轉色拉線,最後個CF有四五層(自己都數唔清),行返去河背村坐小巴走人.

左下角係深井,右上角係大帽山,左上角係河背果頭.深井有三個卜土,大帽有三個卜土.

黃昏左右已經比藍人拆左深井一個卜土,還算有良心,第二日我又跑去深井用剰餘的兩個卜中土最外那個再連一次上大帽山,(好彩唔止一條key,又計多次mu,正呀),之後就向上行接麥徑九十去到大欖水塘尾連河背同今朝深井個卜土.

見左下面還有位可以有個三角形位就去小欖過大欖間天后廟連多個CF,半路仲遇到發哥(開心冇乜禮儀).到左天后廟再睇深井個卜土已經轉左色.星期六朝藍色,我去到轉綠色,黃昏拆左個卜土,星期日我再連,下午又比人拆,我行下跑下又返深井再轉色加連線.
個藍人星期六日兩日上了兩次個卜土位,到我轉身下山百幾米之際被人叫了我個Ingress Agent名,原來藍人下到山時發現間天后廟比我轉左色,轉個頭連深井個卜土剛剛轉色,所以又上山,見我機不離手,上完又折反,時間又剛好,估到係我,最後陪佢上返個卜土等佢炸完再一齊下山,佢仲話要坐車去連返天后廟,我就行夠坐車回家.
深井上清快塘接麥徑,麥10轉落小欖接青山公路返深井,一圈約20km







沒有留言:

張貼留言